۱۳۸۶ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

نسخه تازه مک بوک پرو در راه است!

مدت هاست شایعه به روز رسانی لپ تاپ های حرفه ای اپل موسوم به مک بوک پرو مطرح است. بسیاری انتظار داشتند لپ تاپ های تازه، ماه گذشته در مک ورلد معرفی شوند. یکی از این شایعات امروز، ۱۲ فوریه را زمان عرضه نسخه به روز شده این لپ تاپ معرفی کرده بود. اپل معمولا محصولات جدیدش را روزهای سه شنبه عرضه می کند. آنچه این احتمال را تقویت می کتد یکی عرضه نسخه به روز شده سیستم عامل اپل است که روز گذشته ارائه شد و دیگری انجام تغییرات در فروشگاه اینترنتی اپل است که معمولا هنگام معرفی محصولات جدید اتفاق می افتد.

پیش از این احتمال می رفت در هفته آخر ماه جاری میلادی، اپل در یک کنفرانس خبری برخی از محصولات تازه اش را عرضه کند. مهمترین محصول بسته نرم افزاری تازه ای است که به برنامه سازان امکان می دهد برای آی فون برنامه بسازند. اگر مک بوک پرو امروز عرضه شود احتمالا تغییراتش آنقدر مهم نیست که ارزش معرفی اش را در یک برنامه بزرگ داشته باشد. بعید است که اپل تغییری در شک و شمایل آن بدهد و احتمالا مهم ترین تغییر استفاده از پروسسورهای تازه اینتل در آن خواهد بود. از دیگر تغییرات پیش بینی شده ارتقای کارت گرافیک آن است.

بعید نیست که امکان سفارش هارد درایوهای اس اس دی از نوعی که برای مک بوک ایر نیز در نظر گرفته شده به مک بوک پرو اضافه شود. معمولا تغییراتی از این دست بدون افزایش قیمت صورت می گیرد.

آخرین خبر: تغییرات در فروشگاه اپل مربوط به نسخه تازه اپرتور بود و فروشگاه اینترنتی اپل به حالت عادی برگشته و فعلا خبری از مک بوک پرو نیست.

هیچ نظری موجود نیست: